Handelsmanden inntar Findmarken

Handelsmanden har på sine gamle dager fått forståelsen av at hans perfekte bokmaal har vært utsatt for en form for evolusion. 

Da blir det slik at etter flere titalls millioner henvendelser hva angår bokmål und eine neues blogg, ja da må man schreiben eine bissien.

Som alle vet, er Handelsmanden en forholdsvis sjarmerende og kledelig beskjeden mand. Hans hang til å oppsøke Findmarken, kuliminerer ofte med tildels frekke, og smått utrulige hendelser.

Nuvel.

Årets siste tur til Findmarken ble på sett og vis en noget blandet opplevelse. 

Alle vet jo at restylinse, fettsuging, løft, påfyll og reduksjoner er noe alle suksessrike personligheter driver med. Handelsmanden er ikke dårligere og deltok med liv og lyst på en slik restyling, og siden slike reduksjoner er populære, valgte han penis-reduksjon, alle vet jo at quinder elsker mend som tar vare på seg selv.

Sååh med dette som bakteppe ble Findmarken stolt indtatt. Findmarken var skrekkelig kaldt, og etter 10 liter julebrus måtte jeg stoppe å slaa lens. Jeg  valgte å stoppe i en busslomme, det er jo uansett øde tenkte jeg, og dro frem min nyopererte og frekt reduserte penis. 

Tilfeldihetene ville at volleyball laget til Tøyseguttenes samiske landsforening akkurat var på turnering, og stoppet i samme busslomme.

Disse glade gutter småtrallet og lo når de hand i hand sprang ut av bussen, noen smilte sågar til Handelsmanden, antakelig syntes de operasjonsresultatet mitt var suverent. 

Det må sies at disse volleyballspillende røverne i fargerike drakter var meget bekvem i kulden, jeg kunne se hatter og kofter kastes opp i luften, ledsaget av frydefulle hvin. 

De ropte og hoiet over hvor stor den var, og det ble klasket og dasket i skogbrynet, alle vet at myggen i Findmark er robust, men at de fremdelse stakk halvnakne mend i 30 minus var imponerende.

Antakelig hadde de fått tatt alle polarmyggene, for etter noen korte minutter ruslet de triumferende og lettbente inn  i bussen, og låten “the ring of fire” runget over anlegget.

Nuvel.

Jeg var forsåvidt ferdig med å kvitte meg med 20 liter julebrus, og kjørte videre. I Karasjok ramlet jeg over et Christmas table in the restaurant, her trippet yndige quinder og piger rundt med sine flotte drakter.

Etter som inntaket av dryck økte på ble disse frilynte yndigheter ivrige på borddans, det viste seg at det stemte at de var nakne under koften, alle vet jo at man kan få urinveisinfection av for lite klær, så Handelsmandrn lånte velmenende bort sine nye boxere…det ble lite populært blandt de andre mendene, sikkert fordi de ikke selv kom på at de måtte hjelpe de stakkars pigerne/quindene…

Jaja kvelden ebbet ut, det var forsåvidt hyggelig av alle mendene å sørge for at jeg kom meg på rommet…det er forøvrig første gang jeg har opplevd at hotelldøren har blitt låst fra utsiden, antakelig var de redd for at jeg skulle gi fra meg alle boxerne, slik at jeg ble syk selv.

Jojo..und Nuvel.

Da runder jeg bare av, und wunschen everyone eine gutes aften.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg